G 65 QS | Wersja w obudowie |
 |
 |
 |
Diesel POWER GENERATOR |
zaprojektowany aby oszczędzać paliwo !! |
DANE OGÓLNE AGREGATU |
|
Moc maksymalna E.S.P [ kVA ] |
64,6 |
Moc maksymalna E.S.P [ kW ] |
51,7 |
Moc znamionowa P.R.P. [ kVA ] |
58,7 |
Moc znamionowa P.R.P. [ kW ] |
47,0 |
Prąd znamionowy [ A ] |
86,0 |
Częstotliwość [ Hz ] |
50 |
Napięcie [ V ] |
400/230V |
Zabezpieczenie główne agregatu [ A ] |
100 |
Maks. zdolność przyjęcia obciążenia [ kVA ]* (Impact) |
36,0 |
Maks. zdolność przyjęcia obciążenia [ kW ]* (Impact) |
28,8 |
Wymiary agregatu D x S x W [ mm ] |
2750 x 1140x1830 |
Waga agregatu bez paliwa [ kg. ] |
1660 |
Ciśnienie akustyczne LpA z 7m. [ dBA ] |
66 |
|
DANE PALIWOWE |
|
|
Paliwo/Norma |
DIESEL/EN590 |
Pojemność zbiornika paliwa [ L. ] |
285 |
Zużycie paliwa dla obciążenia 50 % [ L/h ] |
8,2 |
Zużycie paliwa dla obciążenia 75 % [ L/h ] |
10,6 |
Zużycie paliwa dla obciążenia 100% [ L/h ] |
14,1 |
|
|
Moc maksymalna E.S.P.
Jest to maksymalna dostępna moc agregatu prądotwórczego przy pracy ze zmiennym obciążeniem, w trybie pracy awaryjnej i przy ograniczeniu do 200h pracy rocznie. Nie ma możliwości przeciążania E.S.P. Średnie obciążenie agregatu prądotwórczego w ciągu 24h nie powinno przekraczać 70% E.S.P.
Moc znamionowa P.R.P.
Jest to maksymalna dostępna moc agregatu prądotwórczego w pracy ciągłej, przy zmiennym obciążeniu. Dopuszczalne przeciążenie to 10%, maksymalnie przez 1h na każde 12h pracy agregatu. Średni pobór mocy w ciągu 24h nie powinien przekraczać 80% P.R.P
Spełnione dyrektywy i normy:
2006/42/CE Dyrektywa Maszynowa
2006/95/CE Dyrektywa Niskonapięciowa
2004/108/CE Dyrektywa Elektromagnetyczna
2000/14/CE Dyrektywa Hałasowa
97/68/CE Dyrektywa Spalinowa
ISO 8528, ISO 3046
EN 12100, EN 13857, EN60204
|
PRĄDNICA AGREGATU |
|
Producent i Model |
Mecc Alte ECP 32-2L/4 |
Rodzaj |
Bezszczotkowa |
Stabilizacja napięcia AVR |
DSR |
Poziom stabilizacji napięcia |
+/- 1,0% |
Ochrona |
IP 23 |
|
|
Zawartość THD |
< 2,9% |
Sprawność prądnicy [%] 400V/50Hz |
90,2 |
Krótkotrwała wytrzymałość na przeciążenia |
300% In |
Waga prądnicy [ kg ] |
280 |
Klasa izolacji |
H |
|
|
SPECYFIKACJA SILNIKOWA: |
|
Producent i Model |
JCB GTC-I S2 |
Obroty [ ilość/minuta ] |
1500 |
Moc znamionowa silnika [ kVA ] |
62,0 |
Moc maksymalna silnika [ kW ] |
68,0 |
Wtrysk paliwa |
Bezpośredni |
Paliwo |
Diesel |
Turbo Doładowany |
Tak |
Ilość cylindrów |
4 |
Cylinder [ mm ] |
103x132 |
|
|
Pojemność silnika |
4.399 |
Układ chłodzenia |
Woda |
Specyfikacja olejowa |
API CH4 |
Kompresja |
17,5: 1 |
Pojemność oleju silnikowego[ L ] |
14 |
Pojemność płynu chłodzacego [ L ] |
16 |
Regulacja obrotów |
Mechaniczna |
Intalacja [ V ] |
12 |
Emisja spalin |
STAGE 2 |
|
|
UKŁAD WYDECHOWY |
|
Maksymalna temperatura spalin* [ st. C ] |
542,0 |
Przepływ spalin* [ m3/min ] |
14,0 |
|
|
|
Maksymalne ciśnienie zwrotne [ mbar ] |
100,0 |
Średnica rury wydechowej [ mm ] |
64,5 |
|
* dane dla 100% obciążenia znamionowego agregatu |
|
POWIETRZE |
|
Powietrze spalane* [ m3/h ] |
305,0 |
|
|
|
Przepływ powietrza chłodzącego* [ m3/s ] |
3,3 |
|
* dane dla 100% obciążenia znamionowego agregatu |
|
ROZRUSZNIK i AKUMULATOR |
|
Moc rozrusznika [ kW ] |
4,2 |
Napięcie zasilania, akumulatora [ V ] |
12 |
Rodzaj akumulatora |
Kwasowo ołowiowy |
|
|
Liczba akumulatorów |
1 |
Pojemność akumulatora [ Ah ] |
120 |
|
|
|
STANDARDOWE WYPOSAŻENIE |
|
System monitoringu i dozoru agregatu LiveLink |
Tak |
Prostownik sieciowy do ładowania akumulatora |
Tak |
Grzałka bloku silnika |
Tak |
Uchwyty transportowe pod wózek widłowy |
Tak |
Zaawansowany sterownik agregatu |
Tak |
Stabilizacja napięcia AVR - DSR |
Tak |
Przygotowanie pod uziemienie agregatu |
Tak |
|
|
Kolor obudowy |
żółty |
Obudowa wyciszona odporna na rdzewienie |
Tak |
Odporność obudowy na warunki atmosferyczne |
Tak |
Drzwiczki zamykane na kluczyk |
Tak |
Przeszklone drzwiczki sterownika agregatu |
Tak |
3 polowe zabezpieczenie prądowe agregatu 50A |
Tak |
Przycisk awaryjny STOP |
Tak |
|
|
WYPOSAŻENIE OPCJONALNE |
|
Według ustaleń indywidualnych z Klientem, potrzeb i wymagań jakie ma spełniać agreagat |
|
|
|